ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

subversion for perforce?

Καλησπέρα,

Είναι το πρώτο μήνυμα μου σε αυτήν την λίστα, οπότε με την ευκαιρία θα ήθελα να χαιρετήσω όλους τους χρήστες της λίστας. Είδα στην σελίδα [1] του ΕΛΛΑΚ ότι ως αντικαταστάτη του εμπορικού πακέτου ομαδικής απομακρυσμένης διαχείρισης κώδικα έχε βάλει το subversion (αντί του εμπορικού Perfoce).

Μιας και πρόσφατα έκανα την πρώτη μου έρευνα για το πιο λογισμικό να χρησιμοποιήσω για ανταλλαγή κώδικα με μόλις 1 ακόμη χρήστη, διαβάζοντας πολλές απόψεις και πάρα πολλά howto κατέληξα στο συμπέρασμα ότι τα GIT/Mercurial είναι σαφώς ανώτερα κι άνετα θα μπορούσαν να χαρακτηριστούν ως "next generation".

Μήπως, θα ήταν καλύτερα να αντικατασταθεί το subversion με το GIT ή το Mercurial σε αυτήν την λίστα;

Καλή συνέχεια

[1] http://www.ellak.gr/index.php?option=com_openwiki&Itemid=103&id=ellak:pinakas_2008_2009

Panagiotis (atma) Atmatzidis

email:	atma [ at ] convalesco [ dot ] org
URL:	http://www.convalesco.org
--
The wise man said: "Never argue with an idiot. They bring you down to their level and beat you with experience."