ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: subversion for perforce?

2009/4/9 Panagiotis Atmatzidis <atma [ at ] convalesco [ dot ] org>:
> Καλησπέρα,
>
> Είναι το πρώτο μήνυμα μου σε αυτήν την
> λίστα, οπότε με την ευκαιρία θα ήθελα
> να χαιρετήσω όλους τους χρήστες της
> λίστας. Είδα στην σελίδα [1] του ΕΛΛΑΚ
> ότι ως αντικαταστάτη του εμπορικού
> πακέτου ομαδικής απομακρυσμένης
> διαχείρισης κώδικα έχε βάλει το subversion
> (αντί του εμπορικού Perfoce).
>
> Μιας και πρόσφατα έκανα την πρώτη μου
> έρευνα για το πιο λογισμικό να
> χρησιμοποιήσω για ανταλλαγή κώδικα με
> μόλις 1 ακόμη χρήστη, διαβάζοντας
> πολλές απόψεις και πάρα πολλά howto
> κατέληξα στο συμπέρασμα ότι τα GIT/Mercurial
> [...]

Καλή ιδέα. +1 για Mercurial, κυρίως λόγω της απλότητας χρήσης του
έναντι του Git.

Εναλλακτικά, μπορεί να προστεθεί μια επιπλέον γραμμή που να λέει:

Προχωρημένη/κατανεμημένη διαχείριση εκδόσεων λογισμικού
Bitkeeper
Mercurial
http://mercurial-scm.org/
Windows, Linux, Mac OS X

-δ

--
Dimitris Glezos
Jabber ID: glezos [ at ] jabber [ dot ] org, GPG: 0xA5A04C3B

"He who gives up functionality for ease of use
loses both and deserves neither." (Anonymous)