ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: subversion for perforce?

Panagiotis Atmatzidis wrote [edited]:
> Είναι το πρώτο μήνυμα μου σε αυτήν την λίστα

χαίρε και καλώς ήλθες!

> κατέληξα στο συμπέρασμα ότι τα GIT/Mercurial
> είναι σαφώς ανώτερα

το "σαφώς" δε νομίζω ότι δικαιολογείται
από την παρούσα χρήση.  εννοώ ότι δεν έχει
όλος ο κόσμος εγκαταλείψει το subversion,
προφανώς επειδή οι εναλλακτικές δεν είναι
"σαφώς ανώτερες".
για "σαφώς ανώτερα από RCS" ναι :-)
άντε, κι από SCCS :-) :-)

> Μήπως, θα ήταν καλύτερα να
> αντικατασταθεί το subversion με το GIT ή το
> Mercurial σε αυτήν την λίστα;

καλό θα είναι να αποφεύγονται θρησκευτικοί πόλεμοι
μεταξύ υποστηρικτών εναλλακτικών τεχνολογιών.

μπορούμε να έχουμε περισσότερες από μία πρόταση,
αν έχουμε ισοδύναμες εναλλακτικές.
αν θυμάμαι καλά, το subversion είχε μπει
α) λόγω μεγάλης διάδοσης (πχ. sourceforge)
β) λόγω ευκολίας χρήσης (πχ. TortoiseSVN)

--
-- zvr --