ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Fwd: subversion for perforce?

Begin forwarded message:

From: Panagiotis Atmatzidis <atma [ at ] convalesco [ dot ] org>
Date: 09 Απριλίου 2009 10:27:52 ΜΜ GMT+03:00
To: Alexios Zavras <zvr+eellak [ at ] zvr [ dot ] gr>
Subject: Re: [EELLAK-advisory] subversion for perforce?

On 09 Απρ 2009, at 5:48 ΜΜ, Alexios Zavras wrote:

Panagiotis Atmatzidis wrote [edited]:
Είναι το πρώτο μήνυμα μου σε αυτήν την λίστα

χαίρε και καλώς ήλθες!

κατέληξα στο συμπέρασμα ότι τα GIT/ Mercurial
είναι σαφώς ανώτερα

το "σαφώς" δε νομίζω ότι δικαιολογείται από την παρούσα χρήση. εννοώ ότι δεν έχει
όλος ο κόσμος εγκαταλείψει το subversion,
προφανώς επειδή οι εναλλακτικές δεν είναι
"σαφώς ανώτερες".
για "σαφώς ανώτερα από RCS" ναι :-)
άντε, κι από SCCS :-) :-)

Μήπως, θα ήταν καλύτερα να
αντικατασταθεί το subversion με το GIT ή το
Mercurial σε αυτήν την λίστα;

καλό θα είναι να αποφεύγονται θρησκευτικοί πόλεμοι μεταξύ υποστηρικτών εναλλακτικών τεχνολογιών.

μπορούμε να έχουμε περισσότερες από μία πρόταση,
αν έχουμε ισοδύναμες εναλλακτικές.
αν θυμάμαι καλά, το subversion είχε μπει
α) λόγω μεγάλης διάδοσης (πχ. sourceforge)
β) λόγω ευκολίας χρήσης (πχ. TortoiseSVN)

--
-- zvr --
--  +---------------------------+       Alexios Zavras (-zvr-)
  | H eytyxia den exei enoxes |       zvr [ at ] zvr [ dot ] gr
  +-----------------------zvr-+

Καλησπέρα,

φαντάστηκα ότι το κριτήριο είναι το (a) αλλά το παραπάνω statement δεν στέκει: "επειδή πολλοί οι περισσότεροι χρησιμοποιούν SVN σημαίνει ότι είναι το καλύτερο". Άλλωστε κάτι τέτοιο θα μπορούσα να πω και για τα λειτουργικά συστήματα. Κατά την γνώμη μου όμως τα Windows είναι η χειρότερη επιλογή από τα 3: Linux, Win, Mac.

Βέβαια όλα τα παραπάνω δεν είναι τίποτε άλλο από προσωπικές απόψεις. Καμιά όρεξη δεν έχω να αρχίσω flame η οτιδήποτε προς θεού. Απλώς, αν προτείνει κάποιος μια λύση, πιστεύω ότι θα πρέπει να είναι "η τελευταία λέξη της τεχνολογίας", όχι η προ- τελευταία επειδή είναι πιο διαδεδομένη. Γι αυτό και το pointer :-).

Καλή συνέχεια!

Panagiotis (atma) Atmatzidis

email:	atma [ at ] convalesco [ dot ] org
URL:	http://www.convalesco.org
--
The wise man said: "Never argue with an idiot. They bring you down to their level and beat you with experience."

πλοήγηση μηνυμάτων