ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: [Dioikitiko-symboylio-ellak] Ena Kalo paradeigma open source pharmacy software....

  • Subject: Re: [Dioikitiko-symboylio-ellak] Ena Kalo paradeigma open source pharmacy software....
  • From: Sarantos Kapidakis <sarantos [ at ] ionio [ dot ] gr>
  • Date: Sun, 31 May 2009 15:50:53 +0300
Έίμαι σε επαφή με τον Γενικό Γραμματέα του Πανελλήνιου Φαρμακευτικού
Συλλόγου (http://www.pfs.gr) για θέματα ψηφιακού περιεχομένου των
Φαρμακοποιών, και νομίζω μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε την γνωριμία
αυτή για να προωθήσουμε και το ανοικτό λογισμικό.  Η ομάδα των
φαρμακοποιών που μιλάω καταλαβαίνει την βελτίωση που μπορούν οι νέες
τεχνολογίες να επιφέρουν στη δουλειά τους.

Και εγώ πιστεύω πως ένα life demo (αλλά έστω και στα αγγλικά) θα χρειαζόταν
για να κάνει πιο συγκεκριμένα τα θέματα σε μια συνάντηση μαζί τους.

Σαράντος