ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Απολογισμός Δράσεων 2011 - Προγραμματισμός Δράσεων 2012

Καλησπέρα,

Σας ευχαριστούμε πολύ για τα σχόλια.
Προτείνουμε όσοι θέλετε να καταθέσετε τις προτάσεις σας για τις δράσεις που
προγραμματίζει η ΕΕΛ/ΛΑΚ το 2012 να συμμετέχετε καταθέτοντας την πρότασή
σας στο *http://advisory.ellak.gr/ *σύμφωνα με τους 3 βασικούς άξονες:

   - Ανάπτυξη εφαρμογών <http://advisory.ellak.gr/?p=268>
   - Δράσεις Προώθησης <http://advisory.ellak.gr/?p=270>
   - Υποστήριξη Κοινοτήτων (Community
Building)<http://advisory.ellak.gr/?p=273>

--
Δέσποινα Μητροπούλου
ΕΕΛ/ΛΑΚ

Στις 16 Δεκεμβρίου 2011 5:48 μ.μ., ο χρήστης Αντώνιος Ανδρεάτος <
aandreatos [ at ] gmail [ dot ] com> έγραψε: