ΕΕΛΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

[opensource-devs] Ερωτήσεις σχετικά με project στα πλαίσια του προγράμματος Google Summer of Code.

  • Subject: [opensource-devs] Ερωτήσεις σχετικά με project στα πλαίσια του προγράμματος Google Summer of Code.
  • From: Stratos Geronikolakis <stgeronik95 [ at ] gmail [ dot ] com>
  • Date: Fri, 17 Mar 2017 18:18:00 +0200
Καλησπέρα σας και συγγνώμη για την ενόχληση,

Είμαι ένας φοιτητής του τμήματος Επιστήμης Υπολογιστών του Πανεπιστημίου
Κρήτης. Ενημερώθηκα σχετικά με το πρόγραμμα Google Summer of Code και έμαθα
ότι μπορώ να χρησιμοποιήσω αυτή τη λίστα σε περίπτωση που έχω ερωτήσεις
σχετικά με αυτό. Από τα projects που είδα, μου φάνηκε ενδιαφέρον το Files
DB. Μήπως γνωρίζετε σε ποιόν θα μπορούσα να απευθυνθώ μέσω mail για να
εκφράσω κάποιες απορίες σχετικά με το συγκεκριμένο project αλλά και το
πρόγραμμα γενικότερα;

Σας ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων.

----
Λαμβάνετε αυτό το μήνυμα απο την λίστα: Γενική λίστα αλληλογραφίας που απευθύνεται σε developers/contributors έργων ανοικτού λογισμικού - A general discussion list for developers/contributors of open-source projects,
https://lists.ellak.gr/opensource-devs/listinfo.html

Μπορείτε να απεγγραφείτε από τη λίστα στέλνοντας κενό μήνυμα ηλ. ταχυδρομείου στη διεύθυνση <opensource-devs+unsubscribe [ at ] ellak [ dot ] gr>.

πλοήγηση μηνυμάτων