ΕΕΛΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

[opensource-devs] Google Summer of Code

Κύριε Κρανιδιώτη, κύριε Ζάβρα καλησπέρα σας,

Ονομάζομαι Ιατρίδης Νικόλαος και είμαι τελειόφοιτος προπτυχιακός φοιτητής στη Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας, στο Τμήμα Πληροφορικής του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου (ΕΑΠ). Ενδιαφέρομαι να συμμετάσχω στο έργο ελεύθερου λογισμικού «The Transparency Program initiative – Diavgeia» καθώς επιθυμώ να αποκτήσω γνώσεις και εμπειρία στον τομέα συγγραφής κώδικα PHP και Mysql. Η πρώτη μου επαφή με τον παραπάνω κώδικα πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια της Θεματικής Ενότητας ΠΛΗ 23 «Τηλεματική, Διαδίκτυα και Κοινωνία» όπου μας ανατέθηκε να γράψουμε κώδικα HTML, PHP, CSS, Mysql και Javascript σε Γραπτές Εργασίες της συγκεκριμένης ΘΕ Επιλογής. Θα ήθελα λοιπόν να μάθω κάποιες πληροφορίες σχετικά με το παραπάνω έργο :

  1.  Ποια είναι η χρονική διάρκεια του έργου και πώς θα εργαζόμαστε κατά την διάρκειά του ;
  2.  Θα υπάρχουν συχνές συναντήσεις στα πλαίσια της εργασίας που πρόκειται να αναλάβουμε και πού ;
  3.  Η Εξεταστική μου, η οποία περιλαμβάνει Γραπτή Εξέταση στις 14/6, Επαναληπτική Εξέταση στις 21/7 και παρουσίαση Πτυχιακής Εργασίας στις 15/7 θα επηρεαστούν από τις  υποχρεώσεις που θα μας ανατεθούν στα πλαίσια του έργου που θα αναλάβουμε ;
  4.  Πόσο χρόνο περίπου θα πρέπει να αφιερώνουμε εντός μίας εβδομάδος προκειμένου να μπορέσουμε να ανταπεξέλθουμε στις απαιτήσεις του έργου ;
  5.  Το επάγγελμά μου είναι στρατιωτικός και το ωράριο εργασίας μου είναι κυλιόμενο. Υπάρχει περίπτωση αυτό να επηρεάσει αρνητικά την εργασία που θα αναλάβω ;
  6.  Ποια  είναι η χρηματοδότηση που προσφέρεται και με τι κριτήρια λαμβάνει χώρα ;

Ελπίζω να έχω σύντομα νέα σας.

Καλό βράδυ.

Με εκτίμηση

Νικόλαος Ιατρίδης
Φοιτητής ΕΑΠ/Τμήμα Πληροφορικής
Α.Μ. 80200

Στάλθηκε από την Αλληλογραφία<https://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=550986> για Windows 10

----
Λαμβάνετε αυτό το μήνυμα απο την λίστα: Γενική λίστα αλληλογραφίας που απευθύνεται σε developers/contributors έργων ανοικτού λογισμικού - A general discussion list for developers/contributors of open-source projects,
https://lists.ellak.gr/opensource-devs/listinfo.html

Μπορείτε να απεγγραφείτε από τη λίστα στέλνοντας κενό μήνυμα ηλ. ταχυδρομείου στη διεύθυνση <opensource-devs+unsubscribe [ at ] ellak [ dot ] gr>.