ΕΕΛΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

[opensource-devs] Ερωτήσεις υποβολής πρότασης για το GSoC 2017

  • Subject: [opensource-devs] Ερωτήσεις υποβολής πρότασης για το GSoC 2017
  • From: Lisgaras Anastasios <tasosnumberten [ at ] yahoo [ dot ] gr>
  • Date: Sat, 18 Mar 2017 20:22:29 +0200
Χαίρεται. Θέλω να συμμετάσχω στο GSoC 2017 και πρώτα από όλα, σας
ευχαριστώ πάρα πολύ και σας συγχαίρω που συμμετέχετε.

Θα ήθελα να σας κάνω ( βομβαρδίσω με ) μερικές ερωτήσεις, επειδή για
εμένα είναι μια εντελώς πρωτόγνωρη εμπειρία.

Τι ακριβώς χρειάζεται από εμένα;

Τώρα έχω μπει στη διαδικασία και διαβάζω σχετικά, και βλέπω πως
χρειάζεται να κάνω *εγώ* μια πρόταση. Σωστά;

Αυτή η πρόταση τι είδους πρόταση θα είναι, τι ακριβώς θα αφορά και ποιος
ακριβώς θα πρέπει να είναι ο στόχος της ( συγκεκριμένα σε ένα έργο, στην
οργάνωση σας ή εντελώς γενική αναφέροντας στοιχεία για εμένα ) ;

Από ότι έχω καταλάβει θα πρέπει να είναι συγκεκριμένη σε κάποιο έργο;

Επίσης αυτή η πρόταση βλέπω πως θα πρέπει ( θα ήταν καλύτερο ) να
ακολουθεί κάποια πρότυπα και όπως διάβασα σε μερικές οργανώσεις υπάρχουν
κάποια πιο εξειδικευμένα. Εσείς έχετε κάποιο πρότυπο; Ζητάτε κάτι
συγκεκριμένο;

Τι προτάσεις τις ελέγχει μονάχα η Google, σωστά;

Θα ήταν μεγάλη βοήθεια για εμένα αν μπορούσατε να με βοηθήσετε σχετικά.
Σας ευχαριστώ πάρα πολύ!

----
Λαμβάνετε αυτό το μήνυμα απο την λίστα: Γενική λίστα αλληλογραφίας που απευθύνεται σε developers/contributors έργων ανοικτού λογισμικού - A general discussion list for developers/contributors of open-source projects,
https://lists.ellak.gr/opensource-devs/listinfo.html

Μπορείτε να απεγγραφείτε από τη λίστα στέλνοντας κενό μήνυμα ηλ. ταχυδρομείου στη διεύθυνση <opensource-devs+unsubscribe [ at ] ellak [ dot ] gr>.

πλοήγηση μηνυμάτων