ΕΕΛΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: [opensource-devs] gsoc

Δεν είμαι κάποιος μέντορας, οργανωτής ή υπεύθυνος και εγώ θέλω να δηλώσω
συμμετοχή σαν και εσένα.

Η σελίδα με τις ιδέες της κοινότητας βρίσκεται εδώ :
https://ellak.gr/wiki/index.php?title=GSOC2017_Ideas
Και από ότι έχω δει θα πρέπει να υποβάλουμε μια πρόταση σε pdf.

On 20/03/2017 06:00 μμ, Bill Apo wrote:
> καλησπέρα!!
>
> Που ακριβώς μπορώ να δω αναλυτικά  τα projects που θα ασχοληθεί η ΕΛ/ΛΑΚ
> για το gsoc?
> Σε αυτή τη διεύθυνση θα στείλω αίτημα συμμετοχής? Και τι ακριβώς να
> στείλω? πχ να στείλω ένα αρχείο pdf με όλα όσα ζητάτε εδώ
> <https://summerofcode.withgoogle.com/organizations/4825634544025600/> ?
>
> ευχαριστώ

----
Λαμβάνετε αυτό το μήνυμα απο την λίστα: Γενική λίστα αλληλογραφίας που απευθύνεται σε developers/contributors έργων ανοικτού λογισμικού - A general discussion list for developers/contributors of open-source projects,
https://lists.ellak.gr/opensource-devs/listinfo.html

Μπορείτε να απεγγραφείτε από τη λίστα στέλνοντας κενό μήνυμα ηλ. ταχυδρομείου στη διεύθυνση <opensource-devs+unsubscribe [ at ] ellak [ dot ] gr>.