Subject:  Μηνύματα με καθυστέρηση ή αδυναμία παράδοσης από την λίστα
ταχυδρομείου opensource-devs [ at ] ellak [ dot ] gr
Date: Mon, 20 Mar 2017 22:00:03 +0200
From: opensource-devs+owner [ at ] ellak [ dot ] gr
To: tasosnumberten [ at ] yahoo [ dot ] gr

Γειά, αυτό είναι το http://mlmmj.org/, το πρόγραμμα που διαχειρίζεται τη
λίστα ταχυδρομείου <opensource-devs [ at ] ellak [ dot ] gr> της ΕΕΛ/ΛΑΚ.

Κάποια μηνύματα από την λίστα ταχυδρομείου opensource-devs [ at ] ellak [ dot ] gr δεν
σας παραδόθηκαν
επιτυχώς. Το mlmmj σε αυτή την περίπτωση στέλνει το παρόν δοκιμαστικό
μήνυμα ως
μια προσπάθεια ελέγχου πως η ηλεκτρονική σας διεύθυνση εξακολουθεί να
λειτουργεί.

Λαμβάνοντας αυτό το μήνυμα σημαίνει πως παραμένετε εγγεγραμμένοι στην λίστα
ταχυδρομείου και μπορείτε να το αγνοήσετε.
Σε περίπτωση που δεν είχατε λάβει το παρόν, το mlmmj θα σας διέγραφε από την
λίστα σε μια προσπάθεια εκκαθάρισης ανενεργών παραληπτών.

Παρακάτω ακολουθεί ένας κατάλογος με τον αύξων αριθμό των μηνυμάτων που
καθυστέρησαν ή δεν παραδόθηκαν.
- 83

----
Λαμβάνετε αυτό το μήνυμα απο την λίστα: Γενική λίστα αλληλογραφίας που απευθύνεται σε developers/contributors έργων ανοικτού λογισμικού - A general discussion list for developers/contributors of open-source projects,
https://lists.ellak.gr/opensource-devs/listinfo.html

Μπορείτε να απεγγραφείτε από τη λίστα στέλνοντας κενό μήνυμα ηλ. ταχυδρομείου στη διεύθυνση <opensource-devs+unsubscribe [ at ] ellak [ dot ] gr>.

πλοήγηση μηνυμάτων