ΕΕΛΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

[opensource-devs] Google Summer of Code - Ερώτηση για FileDB

Καλησπέρα σας,

Είμαι προπτυχιακός φοιτητής του τμήματος Μηχανικών Ηλεκτρονικών Υπολογιστών και Πληροφορικής στο Πανεπιστήμιο Πατρών και θα ενδιαφερόμουν να συμμετέχω στο Google Summer of Code μέσω των project της ΕΕΛΛΑΚ.

Από τα διαθέσιμα project αυτό που μου κίνησε ιδιαίτερα το ενδιαφέρον είναι το FileDΒ, λόγω της ενασχόλησης μου με παρόμοια ζητήματα και θα ήθελα να μάθω περισσότερες πληροφορίες για το πως θα μπορούσα να συμμετάσχω σε αυτό.

Σας ευχαριστώ πολύ,
Δαμιανός Ντούμη - Σιγάλας

----
Λαμβάνετε αυτό το μήνυμα απο την λίστα: Γενική λίστα αλληλογραφίας που απευθύνεται σε developers/contributors έργων ανοικτού λογισμικού - A general discussion list for developers/contributors of open-source projects,
https://lists.ellak.gr/opensource-devs/listinfo.html

Μπορείτε να απεγγραφείτε από τη λίστα στέλνοντας κενό μήνυμα ηλ. ταχυδρομείου στη διεύθυνση <opensource-devs+unsubscribe [ at ] ellak [ dot ] gr>.

πλοήγηση μηνυμάτων