ΕΕΛΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

[opensource-devs] ερωτησεις

Καλησπερα ειμαι φοιτητρια στο πανεπιστημιο θεσααλιας στο τμημα πληροφορικης.μας ηρθε το αρθρο σχετικα με τη συμμετοχη μας στο google summer of code. Δεν εχω καταλαβει εαν ζητουν καλους γνωστες των γλωσσων που χρειαζονται για τη δημιουργεια ανοιχτου κωδικα η αν υπαρχει περιπτωση να ανταπεξελθουμε ως απλοι μετριοι γνωστες ορισμενων απο αυτων των γλωσσων.  Ζητουν δηλαδη πολυ καλους προγραμματιστες σε επιπεδο φοιτητων η μετριους φοιτητες που μεσα απο αυτο μπορουν να μαθουν και οχι μονο να παραγουν κωδικα?  Επισης ολη η συμμετοχη και η παρακατω εργασια μας θα γινει μεσω ιντερνετ η θα πρεπει να παρεβρισκομαστε σε καποια μερη για συζητήσεις συνελευσεις  κτλ?
Ευχαριστω πολύ για τον χρονο σας,θα χαρω πολύ να λαβω καποια απαντηση με τις εξηγήσεις σας στις ερωτήσεις μου

Στάλθηκε από την Αλληλογραφία για Windows 10

----
Λαμβάνετε αυτό το μήνυμα απο την λίστα: Γενική λίστα αλληλογραφίας που απευθύνεται σε developers/contributors έργων ανοικτού λογισμικού - A general discussion list for developers/contributors of open-source projects,
https://lists.ellak.gr/opensource-devs/listinfo.html

Μπορείτε να απεγγραφείτε από τη λίστα στέλνοντας κενό μήνυμα ηλ. ταχυδρομείου στη διεύθυνση <opensource-devs+unsubscribe [ at ] ellak [ dot ] gr>.

πλοήγηση μηνυμάτων