ΕΕΛΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Google Summer of Code 2019 - Γνωριμία

Καλημέρα σε όλους,

Ονομάζομαι Σπύρος Στραβοράβδης και είμαι τελειόφοιτος φοιτητής του
τμήματος Μηχανικών Πληροφορικής του (πρώην) ΤΕΙ Ηπείρου. Ενδιαφέρομαι να
συμμετάσχω σε ένα project του Οργανισμού Ανοιχτών Τεχνολογιών - ΕΕΛΛΑΚ
για το Google Summer of Code 2019.

Συγκεκριμένα μου φάνηκε ενδιαφέρον το "Port Qt Quick Controls Calendar
widget to Qt Quick Controls 2 module". Πιστεύω ότι πληρώ τις
προυποθέσεις καθώς, σαν μέρος της εκπαίδευσης της σχολής, έχω εμπειρία
τόσο με τις σχετικές γλώσσες (C++, JavaScript) όσο και με το περιβάλλον
Qt και κατά τη διάρκεια της υλοποίησης μιας εφαρμογής σε αυτό μου φάνηκε
πολύ καλοφτιαγμένο και ευέλικτο. Θα με ενδιέφερε επομένως να ασχοληθώ με
την ανάπτυξη του ίδιου του framework και να επεκτείνω τις γνώσεις μου
στον συγκεκριμένο τομέα.

Υπάρχουν ωστόσο παραπάνω πληροφορίες για το έργο; Το αποθετήριο που
υπάρχει στο Github είναι κενό και θα ήταν ευπρόσδεκτες κάποιες επιπλέον
λεπτομέρειες.

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων,

Σπύρος Στραβοράβδης

----
Λαμβάνετε αυτό το μήνυμα απο την λίστα: Λίστα αλληλογραφίας και συζητήσεων που απευθύνεται σε φοιτητές developers \& mentors έργων του Google Summer of Code - A discussion list for student developers and mentors of Google Summer of Code projects.,
https://lists.ellak.gr/gsoc-developers/listinfo.html

Μπορείτε να απεγγραφείτε από τη λίστα στέλνοντας κενό μήνυμα ηλ. ταχυδρομείου στη διεύθυνση <gsoc-developers+unsubscribe [ at ] ellak [ dot ] gr>.

πλοήγηση μηνυμάτων