ΕΕΛΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Απ: Συμμετοχή - GSoC 2019

Γιάννη καλησπέρα.

Χαίρομαι που το υλικό σου φάνηκε κατανοητό. Στην ουσία, στα πλαίσια του project θα χρειαστεί αρκετή δουλειά στη σχεδίαση των κατάλληλων language models καθώς και στο text mining κομμάτι, οπότε θα επικεντρωθούμε σε αυτά. Επίσης, θα χρειαστεί και η σχεδίαση του συστήματος και των σχετικών plug-ins, στα οποία επίσης θα χρειαστεί δουλειά.

Προτείνω να επιλέξει κάποιον από αυτούς τους άξονες και να δεις ήδη υπάρχον υλικό και σχετικά projects.

Φιλικά,

Ανδρέας

Στις 20/3/2019 4:31 μ.μ., ο Giannis Gonidelis έγραψε:
Καλησπέρα κύριε καθηγητα,

Ξαναστέλνω καθ' ότι αναφέρατε μια συνάντηση την οποία χρειάζονταν να πραγματοποιήσετε την περασμένη Παρασκευή προκειμένου να μπορείτε να μου απαντήσετε αναλυτικότερα σχετικά με το background που θα ήταν χρήσιμο να χτίσω για να έχει νόημα η αίτηση μου στο ptoject "Creation of an online Greek mail dictation system, using Sphinx and personalized acoustic/language models training".

Στο μεσοδιάστημα ασχολήθηκα αρκετά με τις δύο πτυχιακές των συναδέλφων  Ουζουνίδη και Αδαμαντίδου. Διάβασα τις αναφορές τους και είδα τα σχετικά repositories, τον τρόπο με τον οποίο χειρίστηκαν τα εργαλεια του Sphynx όπως και το πως δόμησαν τον κώδικα τους. Κατάλαβα από τις ομοιότητες στις δύο εργασίες την φιλοσοφία της δομής του συστήματος που θέλετε να δημιουργηθεί, τους τομεις που περιλαμβάνει (πχ. NLP) όπως και τα κύρια components (acoustic/language model, N-Grams κλπ) πανω στα οποια εκανα και περαιτερω ερευνα. Ο κώδικας τους επίσης  μου φάνηκε αρκετά κατανοητός και απλοϊκός.

Σε αυτό το σημείο να σας αναφέρω ότι βρίσκομαι στο τέταρτο έτος σπουδών μου στο τμήμα και οι προγραμματιστικες μου γνώσεις προέρχονται από εξαμηνιαία μαθηματα της σχολης, προσωπική ενασχόληση και κυρίως απ'την ομάδα r4a της οποία είμαι μέλος από τον Σεπτέμβριο. Γράφω κυρίως σε python και στα πλαισια της ομάδας έχω ασχοληθεί αρκετά με Cmake , xml και διάφορες βιβλιοθηκες.

Σε κάθε περίπτωση ό,τι θεωρείτε αναγκαίο για περεταίρω μελέτη σχετικά με το project θα ημουν χαρούμενος να το μελετήσω και αν θα μπορούσατε να μου δώσετε καποιες επιπλέον πηγές προκειμένου να εξικοιωθω περισσότερο με το περιβάλλον του Sphynx θα μου εκανε καλό.

Με εκτίμηση ,
Γονιδέλης Γιάννης

Ευχαριστώ