ΕΕΛΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Ερωτήσεις για GSoC

Καλησπέρα,

Είμαι φοιτητής Πληροφορικής  4ου έτους στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, ενδιαφέρομαι για κάποια project ( κυριως για το deepbots framework) και έχω μερικές ερωτήσεις. Στο proposal template αναφέρεται κάπου τα Sugar Labs και το irc channel #sugar. Μήπως έχει γίνει κάποιο λάθος; Επίσης δεν έχω εξοικείωση με IRC, πρέπει να κατεβάσω client και να σετάρω το nickname μου;

Σας ευχαριστώ,
Νικόλαος Σμυρνιούδης

----
Λαμβάνετε αυτό το μήνυμα απο την λίστα: Λίστα αλληλογραφίας και συζητήσεων που απευθύνεται σε φοιτητές developers \& mentors έργων του Google Summer of Code - A discussion list for student developers and mentors of Google Summer of Code projects.,
https://lists.ellak.gr/gsoc-developers/listinfo.html
Μπορείτε να απεγγραφείτε από τη λίστα στέλνοντας κενό μήνυμα ηλ. ταχυδρομείου στη διεύθυνση <gsoc-developers+unsubscribe [ at ] ellak [ dot ] gr>.

πλοήγηση μηνυμάτων