ΕΕΛΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Εκδήλωση Ενδιαφέροντος

Γεια σας,
Είμαι 4οετής φοιτήτρια στο τμήμα Πληροφορικής του ΟΠΑ και ενδιαφέρομαι να συμμετέχω στο GSoC.
Πρώτο μου τράβηξε τη προσοχή το hashesDB, αν κατάλαβα καλά θα υλοποιήσουμε κάποιου είδους BloomFilter; Θα με ενδιέφεραν περισσότερες λεπτομέρειες.
Η αλήθεια είναι ότι μου άρεσαν και άλλα project ωστόσο τα περισσότερα ζητούν γνώση framework που δεν έχω ιδιαίτερη δυστυχώς.
Επίσης, θα ήθελα να ρωτήσω περισσότερα σχετικά με τη διαδικασία. Θα υπάρχει βοήθεια/υποστήριξη από τους μέντορες; Θα δουλεύουμε σε ομάδες ή ατομικά θα πρέπει να ολοκληρώσουμε κάτι συγκεκριμένο;
Ευχαριστώ πολύ,
Δικονιμάκη Χρυσούλα

Sent from Mail<https://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=550986> for Windows 10

----
Λαμβάνετε αυτό το μήνυμα απο την λίστα: Λίστα αλληλογραφίας και συζητήσεων που απευθύνεται σε φοιτητές developers \& mentors έργων του Google Summer of Code - A discussion list for student developers and mentors of Google Summer of Code projects.,
https://lists.ellak.gr/gsoc-developers/listinfo.html
Μπορείτε να απεγγραφείτε από τη λίστα στέλνοντας κενό μήνυμα ηλ. ταχυδρομείου στη διεύθυνση <gsoc-developers+unsubscribe [ at ] ellak [ dot ] gr>.