ΕΕΛΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Google summer of code 2021 Συμμετοχή.

Καλημέρα σας,
Ονομάζομαι Τζαγκαράκης Εμμανουήλ και ενδιαφέρομαι να συμμετέχω στο Google
summer of code. Θα ήθελα να σας κάνω μερικές ερωτήσεις όσον αφορά τον τρόπο
με τον οποίο θα δηλώσω συμμετοχή τι θα πρέπει να γίνει από πλευράς μου.
Υπάρχει κάποιος σύνδεσμος που θα μπορέσω να στείλω το βιογραφικό μου ή τα
έργα που έχω κάνει σχετικά με τον προγραμματισμό;
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Με εκτίμηση.

--
Τζαγκαράκης Εμμανουήλ, ΤΜ6829