ΕΕΛΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Έκφραση ενδιαφέροντος συμμετοχής στο GSOC 2021

  • Subject: Έκφραση ενδιαφέροντος συμμετοχής στο GSOC 2021
  • From: ΝΤΑΒΕΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ <std138483 [ at ] ac [ dot ] eap [ dot ] gr>
  • Date: Fri, 19 Mar 2021 07:44:12 +0000
Καλημέρα σας,

Λέγομαι Παναγιώτης Νταβέας και είμαι φοιτητής του ΕΑΠ στο τμήμα Πληροφορικής (3ο έτος).
Θα ήθελα να δηλώσω το ενδιαφέρον μου για συμμετοχή στο project :
Sastix-CMS: A general purpose JAVA CMS in Spring Boot<https://ellak.gr/wiki/index.php?title=Google_Summer_of_Code_2021_proposed_ideas#Sastix-CMS:_A_general_purpose_JAVA_CMS_in_Spring_Boot>.
Τα μοντέλα client-server και η υλοποίησή τους σε Java, είναι μέσα στα αντικείμενα που έχω ασχοληθεί και σας παραθέτω λεπτομέρειες στο συννημένο έγγραφο.
Καταλαβαίνω πως σε πρώτο επίπεδο η διαδικασία περιλαμβάνει επικοινωνία με τους mentors του project και ως εκ τούτου στέλνω το παρόν mail προς όποιον ενδιαφερόμενο. Αν χρειαάζεται κάποιο άλλο βήμα, παρακαλώ ενημερώστε με.
Ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σας,

Φιλικά, Παναγιώτης

Λαμβάνετε αυτό το μήνυμα απο την λίστα: Λίστα αλληλογραφίας και συζητήσεων που απευθύνεται σε φοιτητές developers \& mentors έργων του Google Summer of Code - A discussion list for student developers and mentors of Google Summer of Code projects.,
https://lists.ellak.gr/gsoc-developers/listinfo.html
Μπορείτε να απεγγραφείτε από τη λίστα στέλνοντας κενό μήνυμα ηλ. ταχυδρομείου στη διεύθυνση <gsoc-developers+unsubscribe [ at ] ellak [ dot ] gr>.

πλοήγηση μηνυμάτων