ΕΕΛΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

GSoC - ΛΟΡΕΝ ΚΟΤΣΙΚΟ

Καλησπέρα,

Είμαι φοιτητής του ΕΑΠ (ανοιχτό πανεπιστήμιο της Ελλάδας) και με ενδιαφέρει αρκετά για το πρόγραμμα του "Google Summer of Code". Έχω ένα καλό υπόβαθρο με τον προγραμματισμό και είναι κάτι με το ποιο διαρκώς ασχολούμαι, οπότε πιστεύω το GSoC είναι μια πόλη καλή ευκαιρία για να συμβάλω αλλά και να μάθω συγχρόνως.
Θέλω να ρωτήσω κάποια πράγματα για το πρόγραμμα, αν είναι εύκολο να μου απαντήσετε.
Πώς γίνεται η επιλογή των φοιτητών που θα συμμετάσχουν; Θα ακολουθήσουν συνεντεύξεις ή μόνο η αίτησή μας είναι κριτήριο; Και αν μπορεί κάποιος να ενδυναμώσει την αίτηση κάπως; (πλούσιο github, καποιες πιστοποιήσεις κλπ)
Από πόσα μέλη θα αποτελείτε κάθε ομάδα/project;
Επίσης, αν μπορώ να δηλώσω πάνω από ένα project; Αν όχι, θα προτείνατε να δηλώσω κάτι που να το γνωρίζω ήδη πολύ καλά; Ή κάτι που να έχω κάποια επαφή και να εξοικειωθώ / μάθω στην πορεία;

Ευχαριστώ πολύ για τον χρόνος σας, αναμένω απάντηση σας.
Λόρεν Κοτσίκο

----
Λαμβάνετε αυτό το μήνυμα απο την λίστα: Λίστα αλληλογραφίας και συζητήσεων που απευθύνεται σε φοιτητές developers \& mentors έργων του Google Summer of Code - A discussion list for student developers and mentors of Google Summer of Code projects.,
https://lists.ellak.gr/gsoc-developers/listinfo.html
Μπορείτε να απεγγραφείτε από τη λίστα στέλνοντας κενό μήνυμα ηλ. ταχυδρομείου στη διεύθυνση <gsoc-developers+unsubscribe [ at ] ellak [ dot ] gr>.