ΕΕΛΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Εκφραση ενδιαφέροντος για το GSoC23

Καλησπέρα σας!

Θα ήθελα να πάρω μέρος στο GSoC23 και μου κίνησε το ενδιαφέρον η ομάδα
σας. Συγκεκριμένα ενδιαφέρομαι για το project "Build Recorder performance
improvements", αλλά είμαι ανοιχτός και για άλλες προτάσεις.
Μπορώ να επικοινωνήσω με τον μέντορα "Alexios Zavras" με κάποιο τρόπο για
περισσότερες πληροφορίες πάνω στο project και γενικά για την διαδικασία;
Επισυνάπτω και το github μου μήπως θέλετε να δείτε παλιές δουλειές μου.
Github:  https://github.com/KonstantinosZach

Ευχαριστώ πολύ, καλή συνέχεια!

----
Λαμβάνετε αυτό το μήνυμα απο την λίστα: Λίστα αλληλογραφίας και συζητήσεων που απευθύνεται σε φοιτητές developers \& mentors έργων του Google Summer of Code - A discussion list for student developers and mentors of Google Summer of Code projects.,
https://lists.ellak.gr/gsoc-developers/listinfo.html
Μπορείτε να απεγγραφείτε από τη λίστα στέλνοντας κενό μήνυμα ηλ. ταχυδρομείου στη διεύθυνση <gsoc-developers+unsubscribe [ at ] ellak [ dot ] gr>.

πλοήγηση μηνυμάτων