ΕΕΛΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Introduction and interest in GSoC project

Hi Ioanni,

thanks for your interest in our project. I kindly ask you to switch in English since it would be nice for everyone to know about what we are talking about.

Our goal with Apothesis, during this gsoc, is to create new lattices and in particular hexagonal and diamond lattices. So at the end of the project, from a practical point of view, we want to create two classes, one for each lattice.

The only additional knowledge that you need - besides programming - is a basic knowledge of what a lattice is. Its OK if you don't, we will cover this together.

Can you share some info about you? What type of processes have you worked on, what parallel algorithms have you implemented and in what framework (MPI, cuda etc)?

Best regards,

Nikos

Στις 11/3/2023 7:56 μ.μ., ο/η Gpanaritis έγραψε:
Καλησπέρα σας,

Ενδιαφέρομαι να συμμετάσχω στο Google Summer of Code με τον οργανισμό σας φέτος. Αυτή τη στιγμή είμαι *τεταρτοετής φοιτητής computer engineering* στο Πανεπιστήμιο της Πάτρας.

Το project *Apothesis *συγκεκριμένα μου τράβηξε το ενδιαφέρον. Θα ήθελα να μάθω περισσότερα για τους *στόχους του έργου*, τα *αναμενόμενα παραδοτέα* και τυχόν *ειδικές απαιτήσεις *που μπορεί να χρειαστούν.

Έχω προηγούμενη εμπειρία σε simulations με cpp (καθώς και παραλληλισμό τέτοιων διεργασιών).

Εάν χρειάζεστε πρόσθετες πληροφορίες σχετικά με το ιστορικό, τις δεξιότητες ή την εμπειρία μου, παρακαλώ ενημερώστε με. Είμαι ευτυχής να παράσχω οποιοδήποτε άλλο υλικό ή να απαντήσω σε τυχόν ερωτήσεις σας.

Σας ευχαριστώ που εξετάσατε την αίτησή μου και ανυπομονώ να λάβω σύντομα νέα σας.

Με εκτίμηση,
Ιωάννης Παναρίτης

----
Λαμβάνετε αυτό το μήνυμα απο την λίστα: Λίστα αλληλογραφίας και συζητήσεων που απευθύνεται σε φοιτητές developers \& mentors έργων του Google Summer of Code - A discussion list for student developers and mentors of Google Summer of Code projects.,
https://lists.ellak.gr/gsoc-developers/listinfo.html
Μπορείτε να απεγγραφείτε από τη λίστα στέλνοντας κενό μήνυμα ηλ. ταχυδρομείου στη διεύθυνση<gsoc-developers+unsubscribe [ at ] ellak [ dot ] gr>.
----