ΕΕΛΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Introduction and interest in GSoC project

Καλησπέρα σας,

Ενδιαφέρομαι να συμμετάσχω στο Google Summer of Code με τον οργανισμό σας
φέτος. Αυτή τη στιγμή είμαι *τεταρτοετής φοιτητής computer engineering* στο
Πανεπιστήμιο της Πάτρας.

Το project *Apothesis *συγκεκριμένα μου τράβηξε το ενδιαφέρον. Θα ήθελα να
μάθω περισσότερα για τους *στόχους του έργου*, τα *αναμενόμενα παραδοτέα*
και τυχόν *ειδικές απαιτήσεις *που μπορεί να χρειαστούν.

Έχω προηγούμενη εμπειρία σε simulations με cpp (καθώς και παραλληλισμό
τέτοιων διεργασιών).

Εάν χρειάζεστε πρόσθετες πληροφορίες σχετικά με το ιστορικό, τις δεξιότητες
ή την εμπειρία μου, παρακαλώ ενημερώστε με. Είμαι ευτυχής να παράσχω
οποιοδήποτε άλλο υλικό ή να απαντήσω σε τυχόν ερωτήσεις σας.

Σας ευχαριστώ που εξετάσατε την αίτησή μου και ανυπομονώ να λάβω σύντομα
νέα σας.

Με εκτίμηση,
Ιωάννης Παναρίτης
----
Λαμβάνετε αυτό το μήνυμα απο την λίστα: Λίστα αλληλογραφίας και συζητήσεων που απευθύνεται σε φοιτητές developers \& mentors έργων του Google Summer of Code - A discussion list for student developers and mentors of Google Summer of Code projects.,
https://lists.ellak.gr/gsoc-developers/listinfo.html
Μπορείτε να απεγγραφείτε από τη λίστα στέλνοντας κενό μήνυμα ηλ. ταχυδρομείου στη διεύθυνση <gsoc-developers+unsubscribe [ at ] ellak [ dot ] gr>.