ΕΕΛΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Copyright directive

Καλημέρα σε όλους!

Έχω μερικές απορίες πάνω στο έκτρωμα στην οδηγία που ετοιμάζονται να ψηφίσουν
στο Ευρωκοινοβούλιο. Ξέρει κανείς να μου απαντήσει;

  * Με ποιον τρόπο προκύπτει από το κείμενο της οδηγίας το link tax;
  * Αν ο αναγνώστης (και/ή ο συντάκτης) είναι στην ΕΕ αλλά ο service provider
    είναι κάπου αλλού (π.χ. wordpress.com), τι θα ισχύει;

Αν δεν ξέρετε τις απαντήσεις, μήπως ξέρετε πού να ρωτήσω; Αυτή η λίστα βλέπω πως
δεν είναι πολύ ενεργή. Είναι κάποια άλλη στο ellak.gr που να είναι κατάλληλη;

Χαιρετισμούς,

Αντώνης

--
Antonis Christofides