ΕΕΛΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

RE: Copyright directive

Καλημέρα Αντώνη,

Τυχαίνει να δουλεύω με την ομάδα της Julia Reda στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο πάνω στο συγκεκριμένο αντικείμενο. Και εννοείται είμαι στη διάθεσή σου για ο, τι χρειαστεί.

Να υποθέσω ότι και οι δύο ερωτήσεις σου αναφέρονται στο Αρθρο 11?
Όσον αφορά στην πρώτη, το link tax προκύπτει από την έλλειψη κάποιας αναφοράς στην εξαιρεση του υπερσυνδεσμου από το άρθρο. Λόγω αυτής της έλλειψης είναι πολύ πιθανό να επεκταθεί το εν λόγω δικαίωμα και στους υπερσυνδεσμους, μιας και αυτοί πολύ συχνά περιέχουν λέξεις από το άρθρο ή ακόμα και τον τίτλο του άρθρου.

Για την δεύτερη ερώτηση σου δεν είμαι σίγουρη αν αναφέρεσαι στο ίδιο άρθρο ή στο 13. Για τους εκδότες ειδησεογραφικου περιεχομένου δεν αλλάζει κάτι. Θα έχουν το δικαίωμα ατόφιο στην ΕΕ.
Αν όμως μιλάμε για το άρθρο 13, εκεί δυσκολεύουν τα πράγματα, μιας και θα πρέπει να ελέγχεται/φιλτράρεται το περιεχόμενο που ανεβαίνει από χρήστες στην ΕΕ.

Θα χαρώ πολύ να μιλήσουμε κι άλλο πάνω στο θέμα αυτό. Αν υπάρχουν κι άλλοι που ενδιαφέρονται, δεν ξέρω αν είναι αργά, αλλά κάτι πρέπει να γίνει. Δυστυχώς η θέση της Ελλάδας στο συμβούλιο ήταν υπέρ και των δύο άρθρων.

Ή ψήφος είναι προγραμματισμένη για 20-21 Ιουνίου.

Φιλικά,
Αιμιλία

---- Antonis Christofides wrote ----

----