ΕΕΛΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Copyright directive

Καλημέρα,
δεν υπάρχει τέτοιος όρος στην Οδηγία.  Είναι λεκτική στρέβλωση.  H ΕΕ
ισχυρίζεται, ότι "there is no intention to "tax" hyperlinks; i.e. users
will not be asked to pay for copyright when they simply share a hyperlink
to content protected by copyright".  Ορίζεται από μερικούς και ως
"ancillary copyright" ή "plan to see aggregators pay up for using snippets
of text (the words that show up when you link out to a source) "
Ανεξάρτητα όμως από την οποιαδήποτε λεκτική αποκατάσταση το πρόβλημα
υπάρχει από την εποχή που άνοιξε από τον Oetinter... η οριοθέτησή του,
γίνεται ικανοποιητικά στην επιστολή που έστειλε στον Αξελ Βος η οργάνωση CC
<https://wiki.creativecommons.org/images/2/2d/Openletter-axelvoss-deletearticle11-english.pdf>.
Και η αντιμετώπισή του δεν μπορεί να γίνει με ρηχές προσεγγίσεις ή με
αγνόηση  και του αντίλογου της ΕΕ από το 2016
<http://europa.eu/rapid/press-release_IP-16-3010_el.htm>
Αν είναι να αρθρωθεί κάποια παρέμβαση, όπως και επιβάλλεται, είναι
απαραίτητο να μην περιοριστεί σε επιφανειακή μόνο διαμαρτυρία

Μιχάλης. Τσαγκατάκης

----