  From: leonidas z
  To: Λίστα Συζήτησης για τη δράση mywikipedia.gr
  Sent: Wednesday, March 30, 2011 7:53 PM
  Subject: Re: Wikimania 2011 Haifa

  έχει και η elal πτήσεις από αθήνα νομίζω...

  2011/3/29 Κωνσταντίνος Σταμπουλής <geraki [ at ] geraki [ dot ] gr>

    2011/3/29 Mina Theofilatou <theoth [ at ] otenet [ dot ] gr>

      Ωραία λοιπόν, θα είμαστε σε επικοινωνία γιατί δεν ξέρω πού να κλείσω διαμονή κλπ, πάντως απ'ότι είδα πτήσεις έχει η Aegean, σε "κουφή" ώρα (2:30 π.μ.;;;)

    Για διαμονή ρίξε μια ματιά εδώ: http://wikimania2011.wikimedia.org/wiki/Accommodation
    Για τις πλήρεις υποτροφίες τα εισιτήρια και την διαμονή κανονίζει συγκεκριμένο πρακτορείο (η διαμονή είναι στους κοιτώνες του πανεπιστήμιου που είναι και η πιο οικονομική λύση για τους υπόλοιπους - αλλά δε έχουν air condition!).

    --
    Κωνσταντίνος Σταμπουλής
    geraki [ at ] geraki [ dot ] gr

  Leonidas