ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Epilogi 'format' ellinikis tekmiriwsis (Htan: Re: [Open-source] Tekmiriwsi kai GNOME2)

  • Subject: Re: Epilogi 'format' ellinikis tekmiriwsis (Htan: Re: [Open-source] Tekmiriwsi kai GNOME2)
  • From: Simos Xenitellis <simos74 [ at ] gmx [ dot ] net>
  • Date: 09 May 2003 14:39:06 +0100
Στις 09/Μάι/2003, ημέρα Παρασκευή και ώρα 12:52, ο/η Konstantinos
Margaritis έγραψε:

> to favtazomai. Logika, loipov, av graftei to keimevo me DocBook XML, kai
> fortw8ei (import) sto OO n se allo programma dev 8a exoume problnma, swsta?

An to allo programma mporei na katalavei DocBook XML, tote den yparxei
problima.
Einai mikrozitimata poy prepei 1) na dokimasei kapoios kai 2) na
enimerwsei ti lista.

Mporoume na grapsoume DocBook XML afti ti stimi kai na paragoume ejodo
se HTML. To mikroproblima einai me tin ikanopoiitiki ejodo ellinikwn se
PostScript/DVI/PDF.

H mia lisi einai me beltiwsi tis me8odou mesw PassiveTex,

Mia alli pi8ani lisi einai mesw programmatwn apo to apache.org,
http://xml.apache.org/fop/index.html

Anarwtiemai an yparxoun tosa endiaferonta 8emata gia ptyxiekes ergasies
pou den asxoleitai kapoios me kapoio apo ta parapanw.

simos

πλοήγηση μηνυμάτων