ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: protaseis

Oson afora tin lista 8a mporousa na protino na do8i i filoksenia tis sto
tmima ilectronikis sto T.E.I Athinas. To sigekrimeno NOC ine se 8esi na
feri se peras mia tetia ipiresia. Eksalloi den ine i monadiki ipiresia pou
parexoume. Rixte mia matia sto http://noc.ee.teiath.gr

8a i8ela na ma8w ke tin gnwmi twn ipolipwn.
Me ektimisi,
Zaharioudakis Nikos
NOC @ Dept of Electronics Engineering
T.E.I of Athens