ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Sxetima me to Debian book

> Και για να συνοψίζουμε για το format, βλέπω μία ακόμη ψήφο για LaTeX
> (συγκεκριμένα Omega), σωστά; Θα ήταν υπερβολικό να ζητούσα να θέσουμε μια
> προθεσμία για την επιλογή του format? Ας πούμε μέχρι την Παρασκευή;
> Υπάρχουν 4 επιλογές όπως το βλέπω:
>
> α) LaTeX
> β) OpenOffice
> γ) Docbook (XML)
> δ) Docbook (SGML)

Γιατί όχι TexInfo;

Με το TeXInfo ασχολήθηκα, γιατί χρειαζόμουν καλής ποιότητας
ASCII, PDF και HTML από το ίδιο source (φυσικά) και ειλικρινά νομίζω ότι είναι
το μόνο που τα συνδιάζει αυτά.

Αναλυτικά:

* Το texinfo, θεωρητικά υποστιρίζει Ελληνικά (ουσιαστικά προς το παρόν
λειτουργεί μόνο σε HTML και Info (όχι TeX!!!)).

* Είναι πιο απλό απο το LaTeX...
	(Σε λειτουργία μοιάζει πολύ με το LaTeX,
	chapters, sections, tables, bold, italic, etc, υπάρχουν κανονικά και εδω)

* Είναι σχεδιασμένο για να γράφεις manuals

* Βγάζει τις παρακάτω μορφές
	a) TeX
	b) PDF/DVI (μέσω TeX)
	c) HTML
	d) Info
	e) PS (ε... αναμενόμενο)
	f) ASCII

Επίσης θεωρητικά τις ακόλουθες (που δεν ήμουν ευχαριστιμενος απο το
αποτέλεσμα)

	g) RTF (δεν μου δούλεψε καν)
	h) groff (man)

* Μπορεί να δεχθεί κείμενα από (δεν τα έχω δοκιμάσει)

	a) SGML
	b) DOCBOOK

Δύο είναι τα προβλήματα του TexInfo:

* Πρώτα από όλα δεν λειτουργεί εξαγωγή Ελληνικών (ISO-8859-7) σε TeX
όπου είναι πολύ βασικό διότι αλλιώς δεν βγάζει PDF.

Ελπίζω ότι κάποιος TeX-ας θα μπορούσε να βοηθήσει σ' αυτό.
Πιθανό να κάτσω να γράψω κανα φίλτρο (από ISO σε greek-tex), αλλά
χρειάζομαι πληροφορίες (αλήθεια βρε σεις, δεν υπάρχει τίποτα έτοιμο για
να γράφω Ελληνικά σε plain-TeX ?), και συνεργασία απο την ομάδα του TeXInfo
(απλώς για να ενσοματωσουν το φίλτρο).

* Τα user-defined-macros λειτουργούν σε ορισμένες μόνο μορφές (εξαγωγής),
αλλά φαντάζομαι ότι αυτό μπορούν να το φτιάξουν... (περίεργο bug, isnt ?)

Παραδείγματα μπορείτε να βρείτε από το 'bash' όπου το bashref βγαίνει όμορφο
HTML και PDF.

To manual του ίδου του TexInfo (http://www.gnu.org/manual/texinfo/) σε HTML,
ASCII, Info, PDF.

Το έχω χρησιμοποιήσει και σε δικό μου project από όπου μπορείτε να κατεβάσετε
το source, html, pdf
http://smallbasic.sourceforge.net/ref/sbref.0.8.2.{texi,.php.,pdf}

Σχετικά links
http://www.gnu.org/software/texinfo/