ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Κεφάλαιο 2 από Debian Guide

Γεια σας,

Έχω τελειώσει το 2ο κεφάλαιο από τον οδηγό Debian. Γιατί το 2ο? Γιατί το 1ο
έχει τη μορφή εισαγωγής, και προτιμώ να ασχοληθώ μαζί του στο τέλος.

Μπορείτε να το βρείτε στην διεύθυνση:

http://www.debian.gr/~markos/chapter2.txt

Είναι σε μορφή text, utf8. Είναι εύκολο να μετατραπεί σε άλλη μορφή, αλλά έχω
αρκετά πράγματα να κάνω και δεν θα ασχοληθώ με τη μετατροπή. Με απλή εισαγωγή
στο OO δεν πιστεύω ότι θα έχετε πρόβλημα.
Σημειώνω ότι είναι καθαρό text και δεν έχω κάνει σχεδόν τίποτε με το layout.

Είμαι σίγουρος ότι θα έχω αρκετά σχόλια, άλλα θετικά, άλλα αρνητικά.
Οποιαδήποτε και αν είναι αυτά, θα προτιμούσα να είναι σχετικά με την ουσία
και όχι με το layout. Το layout είναι κάτι που θα αποφασιστεί σύντομα από την
ομάδα του ΕΔΕΤ με σκοπό όλοι οι οδηγοί να έχουν κοινή εμφάνιση.

Τώρα όσον αφορά τα σχόλια για το κείμενο, παρακαλώ να μην είναι της μορφής
"πες και λίγα πράγματα γι' αυτό", "δε μου αρέσει αυτή η έκφραση, βάλε κάποια
άλλη", "είναι πολύ έτσι/αλλιώς" κλπ. Προτιμώ ολοκληρωμένα σχόλια και
προτάσεις. Χωρίς προτάσεις συγκεκριμένες, δεν πρόκειται να επιτευχθεί τίποτε.

Αν μάλιστα είναι έτοιμες προτάσεις για copy+paste στο ήδη υπάρχον κείμενο
χωρίς να χρειαστεί να γράψω όλο το κείμενο από την αρχή, τόσο το καλύτερο.

Και πάλι, διατηρώ το δικαίωμα να δεχτώ ή όχι οποιοδήποτε σχόλιο. Τα σχόλια
που θα γίνουν θα ομαδοποιηθούν και αυτά που θα γίνουν δεκτά θα μπούν στο
τελικό κείμενο αλλά μόνο αφού τελειώσει όλο το βιβλίο και αν υπάρχει αρκετός
χρόνος. Ακούγεται λίγο περίεργα, αλλά θυμίζω ότι υπάρχει χρόνος μόνο μέχρι
τέλος Ιουνίου και προτιμώ να παραδώσω κάτι καλό στην ώρα του, παρά κάτι
τέλειο μετά απο 10 μήνες.

Και μην ξεχνάτε, ότι όταν θα παραδοθεί το κείμενο θα διανέμεται με FDL, οπότε
οποιεσδήποτε αλλαγές θέλετε, μπορείτε να τις εισάγετε τότε.

Με τον ίδιο τροπο θα ακολουθήσουν τα υπόλοιπα κεφάλαια. Αναμείνατε...

--
Konstantinos Margaritis
Consultant - IT Services

πλοήγηση μηνυμάτων