ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: woody ή testing?

Konstantinos Margaritis wrote:

Ποια έκδοση του debian πιστεύετε ότι πρέπει να περιγράψω στον οδηγό;
Κλίνω περισσότερο προς woody... αλλά είμαι εντελώς ανοιχτός στο θέμα. Προσωπικά χρησιμοποιώ testing.

Εγώ προτείνω να μην επικεντρωθείς (όσο αυτό είναι δυνατόν) σε μία συγκεκριμένη έκδοση του Debian αλλά να προσπαθήσεις να είσαι πιο γενικός κάνοντας ειδικευμένες αναφορές στις τρέχουσες εκδόσεις όταν χρειάζεται...

Κώστας.

--
Koumantaros Kostas, MSc

Open Source Development & Planning

**Greek Research and Technology Network (GRNET)**
Mesogion Avenue 56, 4th Floor, Room 4.1.6
GR-11527, Ampelokipi, Athens, Greece

Tel.:+30 210 7474246 Mob.: +30 697 7606622
Fax.: +30 210 7474490

Email:kkoum [ at ] grnet [ dot ] gr WWW: http://www.grnet.gr WWW2: http://www.open-source.gr
SEE-GRID: http://www.see-grid.org