ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: woody ή testing?

On Monday 19 May 2003 10:04, you wrote:

> Εγώ προτείνω να μην  επικεντρωθείς (όσο αυτό είναι δυνατόν)  σε μία
> συγκεκριμένη  έκδοση του Debian  αλλά να προσπαθήσεις να είσαι πιο
> γενικός κάνοντας ειδικευμένες αναφορές στις τρέχουσες εκδόσεις όταν
> χρειάζεται...
>
> Κώστας.

Αναγκαστικά πρέπει να επιγκεντρωθώ σε κάποια, ειδικά για την εγκατάσταση. Η
διαδικασία εγκατάστασης είναι αρκετά διαφορετική από το woody στο testing, αν
και γενικά ως φιλοσοφία μένουν σχεδόν ίδια. Επίσης, το woody έχει τα kde 2.2,
ενώ το testing σύντομα θα έχει το kde 3.

--
Konstantinos Margaritis
Consultant - IT Services