ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: problimatizomai ki ego gia to open source

  • Subject: Re: problimatizomai ki ego gia to open source
  • From: kostas tsakaloglou <tsakf [ at ] tee [ dot ] gr>
  • Date: 19 May 2003 15:40:27 +0300
On Mon, 2003-05-19 at 16:19, Kostas Koumantaros wrote:
> [...]
> mporousan na xrisimopoisoun & mikres etairies gia na ftiaxoun to diko
> tous paixnidi.     Prosopikos  den vlepo to  Open-Source san apeili
> alla san enalaktiki.
>
> Elpizo oti ethesa kapos tin alli opsi tou nomismatos.
> Stin diathesi sou gia peretairos sizitisi entos I ektos listas (blepe to
> forum to www.ellak.gr.
>
> Kostas.
>

> ps 1)  skepsou poso pio diaforetikos tha itan o Kosmos mas an o Graham
> Bell den edeixne to Tilefono stous  Filous tou h o Tim Berners Lee
> kratage to  WWW gia prosopiko tou ofelos kai mono.

Den to syzhtame ka8oloy, oti oi an8ropoi poy edosan ston kosmo, xoris na
perimenoyn 'na ta konomisoyn' phgan ton kosmo poly pio mprosta apo
opoiondhpote allo. Xoris ton Tim Berners Lee poy edose to www eley8ero,
kai xoris ton Linus, gia ti pragma 8a milagame shmera? Den 8a h8ela
ka8oloy na zo se enan kosmo poy gia otidhpote kano 8a prepi na plhoro.
Pepi na biastoyme, ka8os ekei pane ta pragmata. Kati diodia sta kentra,
kati me thn idiotikopoihsh toy neroy, oi meres poy mas erxontai ine
zoferes. Se ligo afoy katastrepsoyn ton planhth apo thn molynsh, 8a moy
zhthsoyn na plhroso to aera poy anapneo.  Poioi?  aytoi poy moy ton
katestrepsan. H epityxia toy open source kai toy free software ine kati
parapano apo epitaktikh, gia na allaksi h stash zohs se olo ton kosmo.

> ps 2)  Nomizo oti einai kairos na anoixo ena forum sto www.ellak.gr me
> thema to Melon Tou Open-Source ti lete ;

Den ine ka8oloy asxhmh idea.

Kostas Tsakaloglou

πλοήγηση μηνυμάτων