ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Λίστα διαθέσιμων γραμματοσειγραμματοσειρών

  • Subject: Re: Λίστα διαθέσιμων γραμματοσειγραμματοσειρών
  • From: Lefteris Dimitroulakis <edimitro [ at ] tee [ dot ] gr>
  • Date: Mon, 21 Jul 2003 22:48:47 +0300
On Tuesday 15 July 2003 19:55, Simos Xenitellis wrote:
> Στο
> http://athena.admin.grnet.gr/modules.php?op=modload&name=phpWiki&file=index
>&pagename=GreekFonts υπάρχει μια λίστα με τις «γνωστές» διαθέσιμες ελληνικές
> γραμματοσειρές.
>
> Θα ήθελα
> - Αν υπάρχουν γραμματοσειρές που λείπουν, να μου σταλθεί e-mail για να
> ενημερώσω τη λίστα/προτάσεις για το περιεχόμενο.
> - Αν χρησιμοποιείτε κάποια από τις γραμματοσειρές και πιστεύεται ότι
> πρέπει να τις δοθεί ενδιαφέρον, θα ήθελα απεικονίσματα (screenshot στα
> [...]

Θα σας πρότεινα να ρίξετε και μιά ματιά
στη γραμματοσειρά kerkis του Α. Τσολομύτη,
που κρατά από τη Bookman Old style.
Το δικαίωμα αντιγραφής ανήκει
....στο Τμήμα Μαθηματικών Πενεπιστημίου Αιγαίου.
Μπορείτε να την κατεβάσετε σε μορφή  pfb
για την οθόνη σας από τη διεύθυνση:

http://iris.math.aegean.gr/kerkis/Kerkis_for_X11.html

Υπάρχει και σε μορφή pfa  στη διεύθυνση:

http://www.princeton.edu/~goulding/groff-kerkis-0.1.tar.gz

Εδώ ο zvr ίσως εκτιμήσει την ύπαρξη των σχετικών ligatures.
Χαρακτηριστικά της επίσης η ύπαρξη πεζοκεφαλαίων
καθώς και ανισοϋψών αριθμητικών.

χαιρετώ σας
   Λ.Δ.