ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

ViM

Αγαπητοί συνάδελφοι,

Μέχρι στιγμής έχω λάβει δύο επικριτικές απαντήσεις. Στην πρώτη απάντηση, μού προτείνουν να στείλω τις ερωτήσεις μου στη λίστα open-source και στη δεύτερη μού προτείνουν τη λίστα linux-greek-users. Δεν ξέρω αν συμφωνείτε να στείλω τις ερωτήσεις και στις δύο λίστες.

Επίσης, το ViM έχει 1296 μηνύματα και έχω μεταφράσει περίπου το 50% (χωρίς τα fuzzy). Επειδή είναι πολύπλοκο πρόγραμμα πιστεύω ότι για μερικά μηνύματα μπορούν να με βοηθήσουν μόνο αυτοί που τα βλέπουν στην πράξη. Θα μαζέψω τις απορίες και θα τις στείλω όλες μαζί. Παρόλα αυτά όποιος χρησιμοποιεί ειδικές λειτουργίες του προγράμματος (πχ ως μεταγλωττιστή όχι μόνο για τη γλώσσα C) είναι ευπρόσδεκτος να μου απαντήσει εκτός λίστας.

Επίσης, κάποιος τόνισε ότι είναι καλύτερα να φορτώνουμε κάπου το αρχείο po και να μην το στέλνουμε συννημένο με το μήνυμα. Αυτό θα κάνω γιατί έτσι μπορεί ο κάθε χρήστης να το δοκιμάσει στην πράξη.

Παρόλα αυτά,θέλει κανείς να στείλω σε μερικά e-mail όλο το αρχείο προκειμένου να γίνουν διορθώσεις και από άτομα που το χρησιμοποιούν μερικώς έως καθόλου;

Για όσους απαντήσουν : αν το μήνυμα σας είναι μόνο επικριτικό χωρίς να απαντάει στις ερωτήσεις μου, καλό θα είναι να το στείλετε εκτός λίστας απευθείας σε εμένα.

Φιλικά,
Πέτρος Βελώνης

http://www.freemail.gr - free email service for the Greek-speaking.