ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Γραμματοσειρές και Επίπεδο 1 (Plane 1)

  • Subject: Re: Γραμματοσειρές και Επίπεδο 1 (Plane 1)
  • From: Lefteris Dimitroulakis <edimitro [ at ] tee [ dot ] gr>
  • Date: Mon, 3 Nov 2003 20:09:04 +0200
On Monday 03 November 2003 17:21, Simos Xenitellis wrote:
..[snip}
> Το τι είναι η Γραμμική Β, δείτε στο τέλος τις σελίδας
> http://www.ellak.gr/modules.php?op=modload&name=phpWiki&file=index&pagename

Σίμο να προσθέσω εδώ για όποιον ενδιαφέρεται ότι για γραμμική β
κυκλοφορούν στα ελληνικά τα παρακάτω βιβλία:
1.ΓΡΑΜΜΙΚΗ Β ΚΑΙ ΣΥΓΓΕΝΙΚΕΣ ΓΡΑΦΕΣ
  υπό John Chadwick
  εκδ. 1992,  Παπαδήμας

2. Ο Μυκηναϊκός Κόσμος
   υπό Jhon Chadwick
   εκδ. 1997, Gutenberg

3. Εισαγωγή στη Γραμμική Β
   υπό J. T. Hooker
   εκδ. 1994, Μορφωτικό Ίδρυμα
   Εθνικής Τράπεζας

4. Οι Μυκηναίοι Έλληνες
   υπό Martin S. Ruiperez
         Jose L. Melena
   εκδ. 1996 , Καρδαμίτσας

5. Σύντομη  Εισαγωγή εισ την
   Μυκηναϊκή Φιλολογία
   υπό Ι. Κ. Προμπονά
   εκδ. 1989 ΣΥΜΜΕΤΡΙΑ

> - Για τη Γραμμική Β υπάρχει μια μόνο γραμματοσειρά Unicode (που
> γνωρίζω), η Penuturesu, http://www.i18nguy.com/unicode/unicode-font.html

Από ό,τι είδα η γραμματοσειρά  penuturesu έχει «restricted liscence»
ενώ η linearB.ttf που έχω του Curtis Clark ειναι
«free for personal use».
http://www.csupomona.edu/~jcclark/fonts/

Επιπλέον θα ήθελα να σημειώσω ότι μια γραμματοσειρά
unicode (που θα περιέχει και κανονικά ελληνικά) θα ήταν
τεραστίου μεγέθους χωρίς κανένα πρακτικό σκοπό.
Βιβλία και κείμενα δεν γράφονται «στη» γραμμική β, αλλά μόνο
«για»  τη γραμμική β.
Στη περίπτωση αυτή μια κοινή γραμματοσειρά είναι αρκετή
για να προσθέσει ο επίδοξος συγγραφέας στο κείμενό του
για τη γραμμική β, τον περιορισμένο αριθμό συμβόλων
μιάς πινακίδας.

Φιλικά
 Λ.Δ.

πλοήγηση μηνυμάτων