ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: mk = ?

* Konstantinos Margaritis <markos [ at ] debian [ dot ] gr> [2003-11-19 22:57]:
> "μακεδονική" (διάταξη πληκτρολογίου) είναι out of the question (τουλ.
> εγώ δε το δέχομαι κι ας έχουμε χάσει το παιχνίδι προ πολλού).

To "σλαβομακεδονική" δε φαίνεται και τόσο άσχημο...

> btw, έχει κανείς κάποιο link για σελίδα που περιέχει ελληνικές
> ονομασίες χωρών με βάση τον ISO κωδικό τους? (έχω για τις ξένες αλλά

Με μια αναζήτηση στο Google βρήκα την εξής, που πρέπει να είναι σχετικά
επίσημη:

http://publications.eu.int/code/el/el-5000500.htm

--
Αλέξανδρος Διαμαντίδης * adia [ at ] noc [ dot ] uoa [ dot ] gr