ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Fwd: Re: [Open-source] Eρώτηση για Εκτυπώσεις

* mihalis veletas <mihalis [ at ] southwind [ dot ] net> [2003-12-30 20:00]:
> Το κοίταξα, και οι γραμμοσειρές είναι ώντος στο XF86Config, αλλά το
> αρχείο Xftconfig δέν υπάρχει στο σύστημά μου.

Νομίζω το Xftconfig έχει καταργηθεί (δηλ. δε χρησιμοποιείται τώρα πια με
το fontconfig). Ρίξε μια ματιά στο /etc/fonts, μπορείς να προσθέσεις
τους υποκαταλόγους που έχουν γραμματοσειρές στο αρχείο
/etc/fonts/local.conf, στη μορφή:

<dir>/usr/local/share/fonts</dir>
<dir>/opt/fonts</dir>

Ρίξε πρώτα μια ματιά στο fonts.conf που βρίσκεται στο ίδιο μέρος, πολλοί
υποκατάλογοι είναι ήδη μέσα.

Με fc-list παίρνεις έναν κατάλογο με τις γραμματοσειρές που ξέρει το
fontconfig. Δεν ξέρω όμως αν το OO.o χρησιμοποιεί το fontconfig για να
βρίσκει τις γραμματοσειρές του συστήματος...

Κάτι άλλο: Οι γραμματοσειρές που λένε "Greek" στο όνομά τους μου
φαίνονται λίγο ύποπτες - μπορεί να είναι παλιές γραμματοσειρές που
έχουν τα ελληνικά στις θέσεις των τονισμένων λατινικών. Δεν είμαι
σίγουρος, αλλά έχω την εντύπωση ότι οι σύγχρονες εφαρμογές θέλουν
γραμματοσειρές με σωστή κωδικοποίηση (κατά προτίμηση Unicode).

--
Αλέξανδρος Διαμαντίδης * adia [ at ] noc [ dot ] uoa [ dot ] gr

πλοήγηση μηνυμάτων