ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

μερικά ακόμη για μετάφραση...

  • Subject: μερικά ακόμη για μετάφραση...
  • From: Konstantinos Margaritis <markos [ at ] debian [ dot ] gr>
  • Date: Wed, 14 Jan 2004 18:17:51 +0200
sorting policy = κανονισμός ταξινόμησης (?)
unmatched '(' = αταίριαστο '(' (ή αταίριαστη?)
cache file = ? (προτιμώμενο κάτι σύντομο,και όχι 'αρχείο προσωρινής
αποθήκευσης')
extended state file  = αρχείο λεπτομερούς κατάστασης (το εκτεταμένο δε
μου πάει πολύ εδώ... άλλες ιδέες?)
password = συνθηματικό ή κωδικός πρόσβασης?
έχω δει και τα δύο, και μου φαίνονται εξίσου σωστά, αλλά πρέπει να
έχουμε μια ομοιομορφία στο λειτουργικό, κάποιο πρέπει να φύγει κατά
τη γνώμη μου.
Αυτά για αρχή.

Κώστας

πλοήγηση μηνυμάτων