ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Νέο σύστημα για "input method" [Fwd: IIIMF Test Announcement]

  • Subject: Re: Νέο σύστημα για "input method" [Fwd: IIIMF Test Announcement]
  • From: Simos Xenitellis <simos74 [ at ] gmx [ dot ] net>
  • Date: Thu, 11 Mar 2004 00:55:54 +0800
On Thu, 2004-03-11 at 00:06, Vaggelis Kapoulas wrote:

> Kai isws 9a prepei va skeftoume oti uparxei kai to macron (makru) kai
> breve (braxu) pou sunduazovtai me ta parapavw. H xrnsn tous bebaia dev
> eivai polu suvn9ismevn alla emfavizontai se eidikes periptwseis (p.x.
> meletes gia tnv ellnvikn glwssa n kati tetoio).
>
> Dev 3erw av uparxouv suvduasmoi me ola ta parapavw, alla kalo eivai
> va upostnrizovtai oloi oi pi9avoi suvduasmoi gia va mnv emfavistouv
> problnmata sto mellov.
>
> Episns dev 3erw av uparxouv kai alla sumbola pou mporouv va suvduastouv
> me ta parapavw.

Oi dia8esimoi ellinikoi xaraktires me olous tous sindiasmous tonikwn
simadiwn emfanizontai sto arxeio
http://www.unicode.org/charts/PDF/U1F00.pdf

Gia to politoniko exw tin entipwsi oti xreiazetai h dynatotita na
apo8ikevontai sti mnimi 3 katastaseis (3 bit) gia ta nekra pliktra, gia
ti grafi xaraktirwn me 3 tonika simadia.
Ostoso, to an 8a einai 3 i 5 den exei simasia, dioti stin ylopoiisi
pistevw oti 8a akolou8isoun tin idia praktiki me to XKB, diladi 8a
xrisimopoiisoun ena byte outws i allws, opote 8a ejipiretisoun kai tin
katastasi xaraktirwn mexri 8 tonika simadia!

Afti ti stigmi to ergo IIIMF vrisketai sto stadio tou sxediasmou, opote
"kapoios" prepei na dei an ola afta pou leme edw exoun ennoia (na
graftei stis listes kai na dokimasei to logismiko).
An exoun ennoia, na epanalabei th douleia tou Alexiou me to XKB kai na
zitisei 8-bit (1byte) gia tin apo8ikefsi tis katastasis gia ta nekra
pliktra.

Proswpika de 8a graftw stis listes IIIMFI. Opoios graftei, na dei ti
ginetai me to IIIMFI kai na enimerwsei ti lista afti. Mias kai mpike sto
kopo, mia protasi tou gia 5 i 8 bit 8a exei poly megali varitita...

simos

πλοήγηση μηνυμάτων