ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Νέο σύστημα για "input method" [Fwd: IIIMF Test Announcement]

  • Subject: Re: Νέο σύστημα για "input method" [Fwd: IIIMF Test Announcement]
  • From: Alexios Zavras <zvr [ at ] pobox [ dot ] com>
  • Date: Thu, 11 Mar 2004 13:34:02 +0200
Simos Xenitellis wrote [edited]:
> Oi dia8esimoi ellinikoi xaraktires me olous tous sindiasmous tonikwn
> simadiwn emfanizontai sto arxeio
> http://www.unicode.org/charts/PDF/U1F00.pdf

Aytoi einai o,ti yparxei *shmera* sto Unicode 4.
Isws kapote (sto mellon) prostethoyn kai alla.

Parenthesh:
kapote hthela na grapsw kati keimena toy Mpost,
poy egrafe anorthografa -- pws bazeis omikron me perispwmenh? :-)
Kai fysika ayto htan thn epoxh twn kabgadwn metaksy Unicode
kai iso10646 gia combining diacritics (tha exoyme oloys toys syndyasmoys
h mono ta grammata kai toys tonoys kai tha ta syndyazoyme?).
Opws mporeite na deite apo to u1Fxx, twra exoyme ap'ola :-)
Telos parentheshs.

Pantws to byte (me 8 dead-keys), opws les, tha mas ftanei genika.

> Afti ti stigmi to ergo IIIMF vrisketai sto stadio tou sxediasmou, opote
> "kapoios" prepei na dei an ola afta pou leme edw exoun ennoia (na
> graftei stis listes kai na dokimasei to logismiko).
> An exoun ennoia, na epanalabei th douleia tou Alexiou me to XKB kai na
> zitisei 8-bit (1byte) gia tin apo8ikefsi tis katastasis gia ta nekra
> pliktra.
>
> Proswpika de 8a graftw stis listes IIIMFI. Opoios graftei, na dei ti
> ginetai me to IIIMFI kai na enimerwsei ti lista afti. Mias kai mpike sto
> kopo, mia protasi tou gia 5 i 8 bit 8a exei poly megali varitita...

Eixa skopo na dw to IIIIMF, alla mperdeythka me to site
poy den exei kammia plhroforia.  Na se rwthsw, mia poy ksereis:
Den yparxei kanena design document ?  Ola mesw e-mail listas ginontai ?
*Very* unproductive.  Apo poy na ksekinhsw ?

--
-- zvr --
    | H eytyxia den exei enoxes |       zvr [ at ] pobox [ dot ] com

πλοήγηση μηνυμάτων