ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Νέο σύστημα για "input method" [Fwd: IIIMF Test Announcement]

  • Subject: Re: Νέο σύστημα για "input method" [Fwd: IIIMF Test Announcement]
  • From: Simos Xenitellis <simos74 [ at ] gmx [ dot ] net>
  • Date: Thu, 11 Mar 2004 20:42:28 +0800
On Thu, 2004-03-11 at 19:34, Alexios Zavras wrote:
> Simos Xenitellis wrote [edited]:
> > Oi dia8esimoi ellinikoi xaraktires me olous tous sindiasmous tonikwn
> > simadiwn emfanizontai sto arxeio
> > http://www.unicode.org/charts/PDF/U1F00.pdf
>
> Aytoi einai o,ti yparxei *shmera* sto Unicode 4.
> Isws kapote (sto mellon) prostethoyn kai alla.

ack.

> Parenthesh:
> kapote hthela na grapsw kati keimena toy Mpost,
> poy egrafe anorthografa -- pws bazeis omikron me perispwmenh? :-)
> Kai fysika ayto htan thn epoxh twn kabgadwn metaksy Unicode
> kai iso10646 gia combining diacritics (tha exoyme oloys toys syndyasmoys
> h mono ta grammata kai toys tonoys kai tha ta syndyazoyme?).
> Opws mporeite na deite apo to u1Fxx, twra exoyme ap'ola :-)
> Telos parentheshs.
>
> Pantws to byte (me 8 dead-keys), opws les, tha mas ftanei genika.
>

> > Afti ti stigmi to ergo IIIMF vrisketai sto stadio tou sxediasmou, opote
> > "kapoios" prepei na dei an ola afta pou leme edw exoun ennoia (na
> > graftei stis listes kai na dokimasei to logismiko).
> > An exoun ennoia, na epanalabei th douleia tou Alexiou me to XKB kai na
> > zitisei 8-bit (1byte) gia tin apo8ikefsi tis katastasis gia ta nekra
> > pliktra.
> >
> > Proswpika de 8a graftw stis listes IIIMFI. Opoios graftei, na dei ti
> > ginetai me to IIIMFI kai na enimerwsei ti lista afti. Mias kai mpike sto
> > kopo, mia protasi tou gia 5 i 8 bit 8a exei poly megali varitita...
>
> Eixa skopo na dw to IIIIMF, alla mperdeythka me to site
> poy den exei kammia plhroforia.  Na se rwthsw, mia poy ksereis:
> Den yparxei kanena design document ?  Ola mesw e-mail listas ginontai ?
> *Very* unproductive.  Apo poy na ksekinhsw ?

Yparxei arketi tekmiriwsi sto
http://www.apac.redhat.com/iiimftest/files/fc1/iiimf-docs-11.4-1.FC1.2.i386.rpm
An exeis Linux me ypostiriji RPM, egkatestise to parapanw RPM kai ta
arxeia 8a pane ston katalogo: /usr/share/doc/iiimf-docs-11.4

An gia kapoio logo de mporeis na kaneis to parapanw, topo8etisa ta
arxeia sto:

http://moz.sf.net/iiimf-docs-11.4.tar.gz

Otan exeis perissotera gia to iiimf, jenikise nea sizitisi ("thread")
sti lista, mias kai afto to thread exei megalwsi para poly.

Kali douleia,
simos