ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Συγχαρητήρια στην ομάδα του ΕΛΛΑΚ.gr

  • Subject: Συγχαρητήρια στην ομάδα του ΕΛΛΑΚ.gr
  • From: Konstantinos Margaritis <markos [ at ] debian [ dot ] gr>
  • Date: Sun, 2 May 2004 01:01:06 +0300
Δεν είδα κάποιο mail ακόμη και νομίζω ότι χρειάζεται!
Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά (αγόρια και κορίτσια) του ΕΛΛΑΚ.gr που
δούλεψαν για το πρόσφατο συνέδριο ΕΛΛΑΚ! Δε θα πώ ονόματα γιατί θα
ξεχάσω σίγουρα κάποιο (έχω και βεβαρημένο ιστορικό πλέον)...
Νομίζω ότι είχε φοβερή επιτυχία και όλοι έφυγαν με θετικές εντυπώσεις
και με την πίκρα ότι τελείωσε! Άντε να περιμένουμε και το επόμενο!!!

Επίσης πιστεύω ότι και η επιλογή των ξένων ομιλητών ήταν πολύ καλή και
κίνησε το ενδιαφέρον των ακροατών χωρίς να κουράσει... και το video
ήταν πολύ καλή ιδέα τελικά!

Αυτά για να μην κουράσω κι εγώ...
Συγχαρητήρια και πάλι!