ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: [workshop] Mia akomi idea gia sizitisi sto workshop...

  • Subject: Re: [workshop] Mia akomi idea gia sizitisi sto workshop...
  • From: Konstantinos Margaritis <markos [ at ] debian [ dot ] gr>
  • Date: Wed, 7 Jul 2004 21:46:59 +0300
On Τετ 07 Ιουλ 2004 21:15, Dimitris Glezos wrote:
> Εδώ και πολύ καιρό με απασχολεί το ότι δεν υπάρχει ένα ελληνικό
> slashdot-style portal. Τα τελυταία τρία χρόνια βασικά. Φτιαγμένο
> από geeks, με ειδήσεις από geeks, και αναγνώστες (προφανώς) geeks.

Ε, πώς! Έχουμε! Το ellak.gr! Χωρίς να θέλω να υποστηρίξω κανέναν και
ξέρω ότι το συγκεκριμένο δεν είναι slashdot, προσωπικά δε νομίζω ότι
φταίει η μή ύπαρξη ενός τέτοιου site, αλλά το ότι δεν έχουμε τόσα
πολλά ΝΕΑ στην Ελλάδα πάνω στο ΕΛ/ΛΑΚ. Ας μη γελιόμαστε, πόσα τέτοια
projects υπάρχουν στην Ελλάδα, που να απαιτούν συχνό reporting και να
μην έχουν ειδικό site; Όχι πολλά. Δε φταίνε τα sites, αλλά το ότι
είμαστε καλομαθημένοι και θέλουμε να τα διαβάζουμε όλα έτοιμα και
σπάνια γράφουμε κάτι (έχει κανείς από όλους εδώ, καταχωρήσει έστω και
ένα άρθρο στο /. ; Δεν θέλω απάντηση, αλλά είμαι σίγουρος ότι ο
αριθμός είναι πολύ μικρός).  Προσωπικά πιστεύω ότι η μόνη ελπίδα να
αλλάξει κάτι τέτοιο είναι με την αυξανόμενη συμμετοχή σε ξένα sites.
Ναι δεν θα είναι στα ελληνικά. Αλλά και τί έγινε αν είναι στα
ελληνικά; Πόσοι έιμαστε και πόσο νέο μπορεί να είναι κάτι που θα το
διαβάσω το πρωί στο /. στα αγγλικά και το βράδυ στα ελληνικά σε ένα
άλλο site? Είμαι εντελώς αντίθετος στην παραγωγή οτιδήποτε
αποκλειστικά και μόνο για εσωτερική κατανάλωση, εκτός και αν είναι
κάτι απολύτως αναγκαίο (υπάρχει ανάγκη αλλά ανάγκη ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ νέων,
όχι καταγραφής τους). Δε συμφωνώ σε ένα site που θα παρέχει απλώς
ελληνικές μεταφράσεις των αντίστοιχων άρθρων του slashdot ή
μεμονωμένα ελληνικά νέα. Αντίθετα, ο χρόνος του ατόμου που θα θα
επρόκειτο να ασχοληθεί με αυτό το site, να συμμετέχει σε κάποιο
υπάρχον ΕΛΛΑΚ project και να προσθέσει ελληνική υποστήριξη,
ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΝΤΑΣ έτσι το ΝΕΟ (π.χ. προτιμώ τον τίτλο στο slashdot: Greek
support added to project X με 10 εκ. αναγνώστες, παρά το ελληνικό:
Μάπα η νέα «πληρωμένη» μελέτη της M$ με 100 αναγνώστες).

Μη με παρεξηγήσετε δεν είμαι ανθέλληνας, αλλά έχουμε γεμίσει τρόπους
διαχείρισης της πληροφορίας και πλέον δεν έχουμε την ίδια την
πληροφορία!!!!

> Νομίζω ότι το developer workshop θα είναι ιδανικό μέρος για
> συζήτηση για αυτό το θέμα. Το οποίο θα σημαίνει πολλά, εκτός από
> όλους τους ελληνόφωνες υπολογιστάριους, και στο opensource
> community..

Ναι όντως, καλό θέμα, να δούμε όμως τί θα πρωτοσυζητήσουμε στο έρμο το
διήμερο το workshop!