ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: [workshop] Mia akomi idea gia sizitisi sto workshop...

Konstantinos Margaritis wrote:

 > Ε, πώς! Έχουμε! Το ellak.gr! Χωρίς να θέλω να υποστηρίξω κανέναν και
ξέρω ότι το συγκεκριμένο δεν είναι slashdot, προσωπικά δε νομίζω ότι φταίει η μή ύπαρξη ενός τέτοιου site, αλλά το ότι δεν έχουμε τόσα πολλά ΝΕΑ στην Ελλάδα πάνω στο ΕΛ/ΛΑΚ.

Μα, το slashdot ασχολείται με πολύ περισσότερα θέματα από ΕΛ/ΛΑΚ. Γι'αυτό είπα "ένα site για geeks". Το θέμα είναι να υπάρχει κάπου ένας ελληνικός χώρος για να νιώθει κάποιος μέρος μιας κοινότητας που ενδιαφέρεται για τα ίδια πράγματα.

Ο πιο σημαντικός λόγος που δεν συμμετέχουν οι έλληνες στο slashdot είναι ακριβώς επειδή δεν είναι στην γλώσσα τους. Δε σε εμπνέει να γράψεις, το βλέπεις σαν επισκέπτης και όχι σαν ένα μέλος αυτού του community. Αντίθετα, στα forum πολλών ιστοχώρων βλέπεις να συμμετέχουν με πάθος και όρεξη χιλιάδες έλληνες. Ακριβώς επειδή νιώθουν την ανάγκη να επικοινωνήσουν. Οι ξένοι ιστοχώροι δεν τους εμπνέουν, και όσο να'ναι, θες να μιλήσεις σε ανθρώπους που τους ενδιαφέρουν παρόμοια πράγματα. Να ρίξεις ένα αστείο για τη φάτσα του Καραγκούνη σε μια πρόταση σου πχ ;)

> Προσωπικά πιστεύω ότι η μόνη ελπίδα να
αλλάξει κάτι τέτοιο είναι με την αυξανόμενη συμμετοχή σε ξένα sites. Ναι δεν θα είναι στα ελληνικά. Αλλά και τί έγινε αν είναι στα ελληνικά; Πόσοι έιμαστε και πόσο νέο μπορεί να είναι κάτι που θα το διαβάσω το πρωί στο /. στα αγγλικά και το βράδυ στα ελληνικά σε ένα άλλο site?

Προσωπικά θα συμμετείχα πολύ ενεργά σε ένα ελληνικό τέτοιο site, ενώ το /. το διαβάζω πολύ συχνά και έγραψα ελάχιστα σχόλια. Δε μου βγαίνει, πώς να το κάνουμε. Μπορώ να επικοινωνήσω στα αγγλικά, αλλά δεν μπορώ να εκφραστώ ελεύθερα. Μπορώ να περιγράψω κάτι, αλλά όχι να πω τι σκέφτομαι. Πόσο μάλλον να πείσω για αυτά που σκέφτομαι..

Είμαι εντελώς αντίθετος στην παραγωγή οτιδήποτε αποκλειστικά και μόνο για εσωτερική κατανάλωση, εκτός και αν είναι κάτι απολύτως αναγκαίο (υπάρχει ανάγκη αλλά ανάγκη ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ νέων, όχι καταγραφής 0τους).

Και εγώ είμαι αντίθετος. Αλλά προσωπικά πιστεύω ότι *υπάρχουν* νέα. Το ξέρατε π.χ. για παράδειγμα ότι το Patras Wireless Network έχει φτιάξει δικό του opensource driver για linux ώστε να μπορεί ένα Access Point να είναι δίκαιο τόσο σε κοντινά nodes όσο και σε μακρινά (που έχουν πολύ μεγάλη καθυστέρηση, και τα πακέτα αργούν τόσο που κάνουν σχεδόν timeout). Είμαι σίγουρος πως αρκετοί χρήστες του ίδιου του AWMN δε το ξέρουν αυτό. Και δε φταίνε απαραίτητα αυτοί.

Ή για παράδειγμα, πως το NTUA προχθές έφτιαξε ένα πανέμορφο cluster-άκι με 16 pc; Αυτό το έμαθα από το in.gr. Έλεος όπως θα έλεγε και ο Κυρίτσης.. =)

Πρέπει κάποτε, κάπως, να φτιαχτεί μια ανεξάρτητη και συμπαγής πηγή πληροφόρησης για ελληνικά νέα και ένας χώρος έκφρασης ιδεών και κριτικής. Ένας χώρος, που θα μπορεί κανείς να πει τη γνώμη του και να έχει απήχηση.

Ας μην συνεχίσουμε όμως εδώ αυτή τη συζήτηση. Ας την αφήσουμε για το Σ/Κ πρόσωπο με πρόσωπο =)

--
Dimitris Glezos
Jabber ID: subbie [ at ] jabber [ dot ] org, PGP: 0xA5A04C3B

"He who gives up functionality for ease of use
loses both and deserves neither." (Anonymous)