ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

[workshop] Erwthsh gia tis parousiaseis

<P>Χαιρετώ άπαντες,</P>
<P>Να ρωτήσω και εγώ κατι, στις παρουσιάσεις είδα το θέμα registry, αυτό με ποιά/ποιές εργασίες συσχετίζεται; (Σόρρυ αλλά είμαι λίγο νέος σε αυτά...) Αλήθεια τελικά θα μπορέσουμε να παρακολουθήσουμε όλες τις παρουσιάσεις που θέλουμε ή παίζει κάποιες από αυτές να γίνουν ταυτόχρονα;</P>
<P>Επίσης, πήρα την ελευθερία και εκεί που δηλώνουμε τις εργασίες, συμπλήρωσα κάτω κάτω μια γραμμή σύνολο, ώστε να ξέρουμε πόσος κόσμος αναμένεται να εργαστεί στην κάθε εργασία. Ελπίζω να μέτρησα σωστά! :-Ρ Καθώς το έκανα αυτό, παρατήρησα ότι σε κάποιες γραμμές, όπως του Δημήτρη Κορμπέτη και του Χάρη Κουτσούρη, λείπει μια στήλη (δηλαδή κάποια στήλη είναι merged με την επόμενη). Κοιτάξτε το άμα είναι προς αποφυγή μπλεξίματος στην δήλωση.</P>
<P>Άντε, τα λέμε από κοντά σύντομα,</P>