ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: [workshop] Erwthsh gia tis parousiaseis

  • Subject: Re: [workshop] Erwthsh gia tis parousiaseis
  • From: Konstantinos Margaritis <markos [ at ] debian [ dot ] gr>
  • Date: Thu, 8 Jul 2004 12:51:39 +0300
On Πεμ 08 Ιουλ 2004 12:39, Alexandros Nikolaou wrote:
> Χαιρετώ άπαντες,
>

> Να ρωτήσω και εγώ κατι, στις παρουσιάσεις είδα το θέμα registry,
> αυτό με ποιά/ποιές εργασίες συσχετίζεται; (Σόρρυ αλλά είμαι λίγο
> νέος σε αυτά...)

Χμ... να σου πώ δε θυμάμαι, αλλά έχει να κάνει μάλλον με τη συζήτηση
με το gconf που είχε γίνει πρόσφατα στη λίστα.

> Αλήθεια τελικά θα μπορέσουμε να παρακολουθήσουμε
> όλες τις παρουσιάσεις που θέλουμε ή παίζει κάποιες από αυτές να
> γίνουν ταυτόχρονα;

Προσωπικά το βλέπω εφόσον έχουμε 2-3 αίθουσες να γίνονται περισσότερες
απο μία παρουσιάσεις την ίδια στιγμή. Θα προσπαθήσω να δω μήπως και
ελαχιστοποιηθεί το φαινόμενο.

> Επίσης, πήρα την ελευθερία και εκεί που δηλώνουμε τις εργασίες,
> συμπλήρωσα κάτω κάτω μια γραμμή σύνολο, ώστε να ξέρουμε πόσος
> κόσμος αναμένεται να εργαστεί στην κάθε εργασία. Ελπίζω να μέτρησα
> σωστά! :-Ρ Καθώς το έκανα αυτό, παρατήρησα ότι σε κάποιες γραμμές,
> όπως του Δημήτρη Κορμπέτη και του Χάρη Κουτσούρη, λείπει μια στήλη
> (δηλαδή κάποια στήλη είναι merged με την επόμενη). Κοιτάξτε το άμα
> είναι προς αποφυγή μπλεξίματος στην δήλωση.

Και πολύ καλά έκανες!!!
Ναι, το wiki θέλει κενό ανάμεσα σε κάθε | για να τις θεωρήσει
ξεχωριστά κελιά, αλλιώς κάνει merging.

Κώστας