ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: [workshop] Nea metafrastikh ergasia: Scribus

  • Subject: Re: [workshop] Nea metafrastikh ergasia: Scribus
  • From: Konstantinos Margaritis <markos [ at ] debian [ dot ] gr>
  • Date: Thu, 8 Jul 2004 12:46:29 +0300
On Πεμ 08 Ιουλ 2004 12:23, Alexios Zavras wrote:
> Proteinw allh mia ergasia gia to workshop
> (mhn panikoballeste, xwrane polles akoma --
> kai sto katw-katw, tha kanoyme mono oses theloyme,
> dhl. yparxoyn endiaferomenoi)
>
> Title: Prosthhkh ellhnikhs metafrashs sto Scribus

Ναι! ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΙΔΕΑ!!!!
Μέσα!!!

> Ara, ergasia sto workshop na baloyme ellhnika sto Scribus.
>
> Nai, tha koitaksw na to grapsw kai sto wiki...

feel free :-)

> (Grrr!!!  idea gia ergasia: ena wiki poy na exei vi gia na grafoyme
> eykola)

σίγουρα θα βρεθεί κάποιος να σου πει "vi? γιατί vi? Emacs!" :-)

Χμ, τώρα σκέφτομαι το εξής: για την παρουσίαση του gettext είχα σκοπό
το εξής tutorial:
Να παρουσιάσω την ίδια τη δημιουργία ενός project στο KDevelop από το
μηδέν, δείχνοντας μόνο τα βασικά (γι αυτό και θα χρειαστώ projector)
προχωρώντας στην επεξήγηση του κώδικα που θα αναλάβει το gettext.
Τώρα, όσον αφορά αυτό, υπάρχουν αρκετές εναλλακτικές για το gettext,
είναι το ίδιο το C interface, το inti interface (Integration
Foundation Classes, C++ wrappers που χρησιμοποιούν GTK), Glib C++
interface και φυσικά η αντιμετώπιση του Qt (αρκετά διαφορετική).
Φυσικά θα έχω γράψει από πριν τον κώδικα ώστε να μην φάω χρόνο εκείνη
την στιγμή, άλλωστε θα είναι περιορισμένη η παρουσίαση στα κυρίως
σημεία, δε πάμε να διδάξουμε C++ (άλλωστε όλοι ξέρουν C++, είναι
builtin στα geek-genes :-)
Τέλος, αφού φτιαχτεί το πρόγραμμα, θα κάνω μια επίδειξη του πως
χρησιμοποιώντας το KBabel (μόνο αυτό χρησιμοποιώ, οπότε αν κάποιος
θέλει να δείξει άλλο εργαλείο, πχ. poedit κάνουμε συμπληρωματική
παρουσίαση).

Τι γνώμη έχεις, ποιο θα πρότεινες? (και οι υπόλοιποι φυσικά)

Επίσης, λέω να προσθέσω μια πληροφορία ακόμη σε κάθε εργασία στο wiki,
τους στόχους, δηλαδή τί θέλουμε να έχουμε πετύχει στο τέλος κάθε
εργασίας. Φυσικά σε ρεαλιστικά πλαίσια, αλλά νομίζω ότι καλό είναι να
ξέρουμε σε τί στοχεύουμε.