ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: [Fwd: DocbookXML kai ellinika]

On Τετ 01 Σεπ 2004 19:37, Simos Xenitellis wrote:
> O Kostas Margaritis anafer8ike sti dimiourgia ellinikwn ektypwsimwn
> arxeivn apo DocBook XML. Deite sxetiki kataxwrisi sto
> http://planet.hellug.gr/ (exoun perasei merikes meres, einai kapou
> sto meson tis selidas).

Δεν είναι λύση αυτή, προσωρινά ίσως αλλά όχι λύση! Παρόμοιο αποτέλεσμα
το έχω καταφέρει κι εγώ και μάλιστα με utf-8, αλλά, εμφανισιακά είναι
άθλιο -προς θεού, δε θέλω να θίξω κανέναν- γιατί απλούστατα
χρησιμοποιεί για ελληνικούς χαρακτήρες την γραμματοσειρά Symbol. Το
αποτέλεσμα είναι πραγματικά τραγικό. Τέσπα, αυτό που ήθελα να μάθω
είναι βασικά αν ξέρει κανείς να χρησιμοποιεί γραμματοσειρές TTF ΓΙΑ
ελληνικά μέσα από το docbook xml. Αν όχι, νά ένα projectάκι ακόμη που
μπορούμε να ασχοληθούμε! Προσωπικά έχω τσαντιστεί με την συγκεκριμένη
ιστορία γιατί η ελληνική είναι από τις λίγες γλώσσες που φαίνονται
σκατά με τό docbook xml. Συγχωρέστε τη γλώσσα μου αλλά δε μπορώ να μη
τσαντίζομαι, δεν είμαστε στις αρχές του '90 που όλοι γράφαν με LaTeX
και τα ελληνικά εμφανίζονταν με "κόλπα"! Για το σκοπό αυτό,
δεσμεύομαι να ασχοληθώ με το θέμα πολύ σοβαρά μόλις τελειώσω με τα
ελληνικά στο Debian (για την ακρίβεια μόλις βγεί το sarge το οποίο
είναι πολύ σύντομα!).

Αυτά, και Σίμο πραγματικά μη με παρεξηγήσεις δε θέλω να μειώσω την
προσπάθειά σου αλλά απλώς να δώσω περισσότερη έμφαση στο θέμα το
οποίο είναι τελικά: SGML/Docbook XML και ελληνικά _σωστά_ ΔΕΝ
ΠΑΙΖΟΥΝ!!